♪♫ PESAREKHOOB ♪♫

محل تبلیغ شما محل تبلیغ شما


بچه‌ها را زود بخوابانید تا معتاد نشوند...!!!

ا موضوع: علمی,,

برای این که نوجوانان خواب بهتری داشته باشند روش‌های زیادی هست.برای مثال باید تلویزیون را از اتاق خواب آن‌ها خارج کنید و استفاده از کامپیوتر و تلفن را به ساعات روزانه محدود کنید.

 

در ادامه مطلب...لطفا نظر یادتون نره


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 207

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 18:37
ادامه مطلب
نظر

تازه ترین دانستنیها

ا موضوع: آیا میدانستید؟,,

بهترین دانستنیها فقط و فقط در pesarekhoob.loxblog.com

آيا مي‌دانيد شيريني تنها مزه‌اي است كه جنين در رحم مادر هم مي‌فهمد.

آيا مي‌دانيد زنبور عسل 5 چشم دارد كه 2 تا اصلي در بغل سر و 3 تا بر روي سر قرار دارد.

آيا مي‌دانيد 20 درصد آب شيرين جهان ميان آمريكا و كانادا قرار دارد.

بقیه در ادامه مطلب......لطفا نظر یادتون نره...


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 326

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 18:33
ادامه مطلب
نظر

برترین نکات برای مراقبت از ویندوز 7

ا موضوع: دانستنی های دنیای رایانه و اینترنت,,

دوست داريد ويندوز7 رايانه‌تان سريع‌تر از هميشه باشد و همچون روز اولي که آن‌را نصب کرده‌ايد عمل کند؟ همان‌طور که مي‌دانيد ويندوز7 يکي از پروژه‌هاي موفق مايکروسافت است که در جهت بهبود و رفع مشکلات ويندوز ويستا توسط اين شرکت ارائه شد و توانست در مدتي کوتاه نظر بسياري از کاربران را به‌خود جلب کند. با اين حال اگر کمي وبگردي کنيد و اطلاعاتي در مورد اين سيستم‌عامل جديد کسب کنيد، متوجه خواهيد شد که علاوه بر موفقيت‌هاي بسيار زياد، عوامل مختلفي مي‌توانند به‌سادگي موجب بروز مشکلات و کاهش سرعت عملکرد اين سيستم‌عامل شوند.

در هر حال هيچ گلي بي‌خار نيست و ويندوز7 هم بي‌عيب نيست. اما چنانچه قصد داريد از قابليت‌هاي مورد اطمينان اين ويندوز استفاده کنيد و براي زماني طولاني ويندوز رايانه خود را مثل روز اول سرحال و سريع نگه داريد، پيشنهاد مي‌کنيم با برترين نکات کليدي مراقبت از اين سيستم‌عامل با ما همراه باشيد.

در ادامه مطلب...لطفا نظر یادتون نره..


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 282

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 18:29
ادامه مطلب
نظر

جملات زیبا از بزرگان تاریخ

ا موضوع: جملات زیبا,,

آبراهام لينكلن:
*
همه كس مي توانند بدبختي را تحمل كنند، اگر مي خواهيد اخلاق كسي را امتحان كنيد به او قدرت بدهيد.

آلفرد دوموسه:
*
آدمي شاگردي است كه درد و اندوه او را تعليم مي دهد و هيچكس بدون احساس اين معلم قادر به شناسايي خود نيست.

آناتول فرانس:
*
هيچ عيب ندارد كه شما فهيم و فيلسوف باشيد، ولي اگر هستيد طوري رفتار كنيد كه كساني كه با شما حرفي ميزنند شما را به سادگي خودشان تصور كنند.
*
هرگز با احساساتي كه از اولين برخورد نسبت به كسي پيدا مي كنيد نسنجيده اعتماد نكنيد.
*
خنده بهترين اسلحه جنگ با زندگي است.

بقیه در ادامه مطلب...لطفا نظر یادتون نره ...


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 353

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 18:21
ادامه مطلب
نظر

مديريت گذرواژه ‌ها را به ‌فايرفاکس بسپاريد

ا موضوع: دانستنی های دنیای رایانه و اینترنت,,

مديريت کلمه‌هاي عبوري که در وب‌سايت‌هاي مختلف استفاده مي‌کنيد، همواره امر دشواري است. بسياري ترجيح مي‌دهند يک رمز عبور را براي تمامي وب‌سايت‌ها استفاده کنند و همين باعث مي‌شود در صورتي که يکي از رمزهاي عبورشان از دست رفت، هکر باهوش با کمک آزمون و خطا، رمز ايميل و باقي وب‌سايت‌هاي فرد را به‌سادگي به‌دست بياورد.

اما اگر براي وب‌سايت‌هاي مختلف، کلمه‌هاي رمز مختلف بگذاريد، در اين صورت به‌ ياد داشتن آن‌ها کاري بسيار دشوار است. از اين رو فايرفاکس ابزاري براي همين کار دارد.

 

در ادامه مطلب...لطفا نظر یادتون نره...

 


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 303

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 18:10
ادامه مطلب
نظر

راه برای رها شدن از استرس

ا موضوع: علمی,,

می‌دانید هفته‌ها و یا شاید ماه‌ها و سال‌هاست که استرس با شما همراه همیشگی است! این مسئله نسبی است، روزها متفاوت هستند؛ با استرس و یا بدون استرس. میلیون‌ها سال طول می‌کشد که یک ژن در بدن ما تغییر کند، میلیون‌ها سال! به طور فیزیکی ما همان انسان‌های 300 سال پیش هستیم. اما ببینید که چگونه همه چیز در مدت زمان کوتاهی تغییر کرده است. بسیاری از موارد، زندگی را آسان کرده‌اند برای مثال: ماشین لباسشویی و خشک کن، حمل و نقل، تنوع غذا، نیروی برق و غیره. اما برخی دیگر زندگی را دشوار کرده اند: تلفن‌های همراه، ترافیک، ازدیاد جمعیت، غذاهای حاضری بدون ارزش غذایی، تلویزیون و برنامه های خسته کننده.

یکی از دوستانم که پزشک نیز هست می گوید: بر طبق آمار، معمولا تصمیماتی که ما در یک روز می‌گیریم برابر کل کارهایی است که یک فرد در قدیم در طول یک سال انجام می داده است.

بنابراین این مساله اصلا عجیب نیست که ما برای فرار از استرسی که ناشی از انجام این کارهای دشوار است، به موارد جایگزین مثل الکل و شیرینی روی بیاوریم. تمام این دیوانگی‌ها، استرس‌ها و اضطراب‌هایی که زندگی ماشینی و سریع برای ما به همراه داشته است، غیر قابل فرار هستند. از آنجایی که که نمی‌توانیم ژنمان را تغییر دهیم، باید برنامه‌ای برای کنترل این زندگی مملو از استرس تنظیم کنیم.

 

برای رها شدن از استرس چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟ به نظر شما چه کارهایی می توان انجام داد تا بدون از دست دادن سلامتی و شادابی بدن، بتوانیم با استرس و تنش ها مقابله کنیم؟؟

 

در ادامه مطلب...لطفا نظر یادتون نره...


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 316

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 18:2
ادامه مطلب
نظر

معمای جالب بیل گیتس برای استخدام در مایکروسافت

ا موضوع: معما,,

دو اتاق در مجاورت هم قرار دارند. هر کدام یک در دارند ولی هیچکدام پنجره ندارند. درهایشان که بسته باشد درون اتاقها کاملا تاریک است. در یک اتاق سه چراغ برق به توانهای ۱۰۰، ۱۱۰ و ۱۲۰ وات و در اتاق دیگر سه کلید برق مثل هم وجود دارد. ( لطفا به شکل زیر نگاه کنید) ما نمیدانیم کدام کلید کدام چراغ را روشن میکند ( مثلا نمیدانیم آیا کلید وسطی مربوط است به چراغ وسطی یا به چراغهای دیگر اما بطور قطع میدانیم که هر کدام از کلید ها یکی از چراغها را روشن میکند. همچنین ترتیب چراغها را هم نمیدانیم ). شما معلوم کنید که هر کلید مربوط به کدام چراغ است. برای اینکار و در شروع، شما باید در اتاق کلیدها باشید و کار را از آنجا شروع کنید. شما میتوانید هر چند مرتبه که بخواهید کلیدها را روشن و خاموش کنید. اما شما تنها هستید و نمیتوانید از کسی کمک بگیرید و هیچگونه وسیله ای هم خواه برقی خواه غیر برقی بهمراه ندارید و مهمتر از همه اینکه شما حق ندارید بیش از یکبار وارد اتاق چراغها شوید و وقتیکه وارد شدید و بیرون آمدید، دیگر نمیتوانید مجددا وارد آن اتاق بشوید.




این معما را بیل گیتس در سال 2002 طراحی کرد تا از بین 100 مهندس یکی را برای شرکتش انتخاب کند. حال بفرمایید که هر کلید کدام چراغ را روشن می کند؟

زود زود جواب بدین ....

 

جواب معما در ادامه مطلب...لطفا سعی کنید خودتان به جواب نهایی برسید


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 341

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 17:56
ادامه مطلب
نظر

تست کدهای جاوا اسکریپ روی کامپیوتر به صورت اف لاین:

ا موضوع: دانستنی های دنیای رایانه و اینترنت,,

بيشتر افراد براي کاربردي کردن وبلاگ يا سايت‌هاي خود از کدهاي جاوااسکريپت استفاده مي‌کنند اما اکثر کاربران براي تست اين‌گونه کدها آن‌ها را مستقيم وارد قالب وبلاگ خود مي‌کنند که اين‌کار چندان به صلاح نيست.

بقیه در ادامه مطلب...لطفا نظر یادتون نــــــــــــــــره...


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 357

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 17:45
ادامه مطلب
نظر

منظره

ا موضوع: منظره,,

چندتا  عکس منظره for my friends

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...لطفا نظر یادتون نره...


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 371

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 16:44
ادامه مطلب
نظر

میکل آنژ: (1475 - 1564)

ا موضوع: زندگینامه بزرگان,,

ل‌آنژ بوناروتی، (میکل آنجلو دی‌لودوویکو بوناروتی سیمونی)، نقاش، پیکرتراش، معمار و شاعر ایتالیایی. زادروز وی ۶ مارس ۱۴۷۵ در توسکانا است. میکل‌آنژ یکی از هنرمندان نابغه تاریخ و معروفترین چهره رنسانس ایتالیا است. وی در تاریخ ۱۸ فوریه ۱۵۶۴ در رم درگذشت.

1. زندگی نامه

میکل‌آنژ دومین پسر از خانواده «لئوناردو دی‌بوناروتی سیمونی» و «فرانچسکا دی‌نری» است. پس از تولد میکل‌آنژ خانواده بوناروتی به‌فلورانس مهاجرت نمود. مادر میکل‌آنژ، پس از به‌دنیا آوردن سه پسر دیگر، چشم از جهان فروبست. او از دوران کودکی، برخلاف میل پدرش، علاقمند به‌ هنر و تحصیل در این رشته بود و سرانجام در پی نزاعی سخت با پدرش به‌ هدف والای خود رسید. در سن سیزده‌سالگی به‌ عنوان دستیار حقوق‌بگیر، در کارگاه «دومنیکو ژیرلاندایو»، استخدام شد. وی نزد استادش به ‌کارآموزی پرداخت و پایه و اساس نقاشی روی دیوار مرطوب را یاد گرفت و مانند بسیاری از هنرمندان هم‌دوره خود در فلورانس، در کلیسای کوچک «برانکاچی» به‌تحصیل هنر پرداخت. گرچه در ابتدا به نقاشی روی آورد اما غریزه طبیعی وی مشتاق هنر پیکرتراشی بود، از این‌ رو پیش از اتمام دوره نقاشی، به عنوان استاد به ‌مدرسه مجسمه‌سازی که به‌وسیلهٔ لورنتزوی مدیچی در باغ‌های مدیچی تأسیس شده بود، منتقل شد. هنوز سه‌سال از عضویت وی در مؤسسه و مدرسه مدیچی سپری نشده بود که لورنتزو چشم از جهان فروبست و پسرش پیِروی مدیچی که فاقد استعداد و کیفیت هنری پدرش بود، جانشین او شد. دراین هنگام شهر فلورانس دستخوش ناآرامی و قیام گروه‌های مختلف گردید و جان بسیاری از هنرمندان نیز مورد تهدید و تعدی قرار گرفت. میکل‌آنژ با تیزهوشی غریزی خود قبل از شروع آتش جنگ به‌اتفاق دوتن از همراهانش به‌شهر بولونیا کوچ نمود. میکل‌آنژ بیست ساله در بولونیا مورد استقبال دوستانه یکی از اعضاء خانواده «آلدوراندی» قرار گرفت و بلافاصله قرارداد ساختن دو تندیس از پیکر مقدسین و مجسمه یک فرشته برای مقبره «دومنیکوس مقدس» در کلیسای «سنت پترونیوس» را با وی منعقد نمودند. پس از یک‌سال اقامت در بولونیا، از جانب هیئتی در فلورانس برای احداث سالن اجتماعات شهرداری، به‌آن شهر دعوت شد.

بقیه در ادامه مطلب...لطفا نظر یادتون نره


می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 441

تاریخ انتشار: جمعه 1 بهمن 1389 ساعت: 14:10
ادامه مطلب
نظر

ليست صفحات

تعداد صفحات : 13



دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((♪♫ PESAREKHOOB ♪♫)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف